Ens hem begut l'enteniment

A qui voleu enganyar? Aquest és el blog per a tota aquesta colla de frustrats sense cap mena de vida social ni sexual. Us adverteixo que aquest egocentrisme d'opinar per qualsevol bestiesa que passa al món és una malaltia. Jo en canvi llegeixo llibres que nomès entenc jo i escolto cintes, sí sí cintes que gravo amb la meva veu. Visca Parálisis Permanente!

jueves, 24 de mayo de 2007

L'exili dels amants

Sovint la vida ens roba les ganes de viure
en un món hermètic
on el diner és qui ho mou tot
jo tinc el cor ferit
però encara hi ha un romàntic
potser no estaré sol
potser no estarem sols
quan el pensament únic truqui a la porta
tu dis-li que som fora
que hem anat al camp
a recollir cançons i pètals per a l'esperança
que vam deixar una nota
som a l'exili dels amants
sovint t'adones que ningú ens representa
triar jo no vaig poder
potser el seu món no és el meu món
i em nego a creure
que sols hi ha un camí possible
potser no estaré sol
potser no estarem sols
quan la veritat llueixi per fi esplendorosa
en un crepuscle intacte de tot el vell dolor
riurem, beurem amb gresca
brindarem amb joia i festa
i vora la foguera
veurem com crema el vell món.

8 comentarios:

Jusephus dijo...

Qui porta el vi? :)

Anónimo dijo...

Ahir vaig tenir l'oportunitat d'escoltar-lo... A ell, que l'exili dels amants -lamentablement- no el va tocar. Seràs tu l'enamorada del fill del mestre de qui em va parlar el jusephus?

Eulàlia Sánchez dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Eulàlia Sánchez dijo...

Jusephus: Tu porta el vi! convocatòria: Cervera.
El que veurem cremar no és l'Akelarre sinó alguna bruixa o bruixot de Plataformax Catalunya
Musa: El Fill del Mestre és casat i amb filla! Jo en veritat vull ser la musa d'un altre home!

Nuria Vega dijo...

qué bonito!

Jobove - Reus dijo...

salutacions des de Reus
em entrat per error i ens hi em quedat un ratet, felicitats

Anónimo dijo...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the MP3 e MP4, I hope you enjoy. The address is http://mp3-mp4-brasil.blogspot.com. A hug.

Anónimo dijo...

naucil veliko