Ens hem begut l'enteniment

A qui voleu enganyar? Aquest és el blog per a tota aquesta colla de frustrats sense cap mena de vida social ni sexual. Us adverteixo que aquest egocentrisme d'opinar per qualsevol bestiesa que passa al món és una malaltia. Jo en canvi llegeixo llibres que nomès entenc jo i escolto cintes, sí sí cintes que gravo amb la meva veu. Visca Parálisis Permanente!

martes, 22 de mayo de 2007

Llibertat per a qui?

La proposta d'avui és que llegiu el debat suculent entre un diputat del PP a Catalunya i algunes companyes de la classe. Riureu o plorareu, estareu d'acord o tindreu ganes de llençar-li tomàquets podrits, però si voleu entreteniment del bo abandoneu el hit de la setmana del "ponte el cinturón" de factor X. Aquest és mes freaky!
Aneu al post de "Burca? No gràcies"

6 comentarios:

Jusephus dijo...

És la meva impressió o la nostra generació de Periodisme pot començar a emular la cèlebre del Cambridge Roig del 1936?

Era això la Pijofabra? Un curull de hippies comunistes antipeperos! Si fins i tot érem més de dretes a Lleida. Que fort...

Anónimo dijo...

Això és conseqüència de deixar-hi entrar estudiants d'història i d'humanitats... Quina vergonya, ara mateix vaig a secretaria a que em tornin l'import de la matricula (+ el 40% de rigor).

Eulàlia Sánchez dijo...

But Im a creep, Im a weirdo.
What the hell am I doing here?
I dont belong here.

Eulàlia Sánchez dijo...

missatge per al meu veí el lletraferit:
jo no sóc comunista ni hippie!

Ardegu dijo...

Ei espere que tornes a pujar coses! Sé que es fa pesat, jo mateix em vaig cansar de "estimatmonboig" per que actualitzar una vegada em portava massa temps però així i tot intentaré pujar coses també!
Salut!

Anónimo dijo...

kar sem iskal, hvala